پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261985
۱۱۰ داوطلب انتخابات مجلس در چهارمحال و بختياري تاييد صلاحيت شدند
تاریخ انتشار : 1402/10/16 09:29:56
نمایش : 248
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: از مجموع بررسي‌هاي انجام شده از داوطلبان استان؛ صلاحيت ۱۱۰ نفر تائيد شده و وارد مرحل قانوني ديگري از انتخابات خواهيم شد.
به گزارش  پايگاه خبري تحليلي پيرغار  به نقل از خبرنگار سياسي پايگاه خبري « جهانبين نيوز»، محسن حسين ميرزايي عصر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: نتايج بررسي صلاحيت داوطلبان انتخابات مجلس شوراي اسلامي توسط هيأت نظارت استان، از صبح امروز ١۵ دي ماه توسط وزارت کشور به صورت پيامکي به داوطلبان اعلام شده است.

وي افزود: داوطلباني که به نتيجه اعلام شده اعتراض دارند از ۱۷ تا ۱۹ دي فرصت دارند به صورت الکترونيکي اعتراض خود را ثبت کنند و شوراي محترم نگهبان تا ۱۹ بهمن به اعتراضات رسيدگي و اعلام نتيجه مي‌کند.

رئيس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري با بيان اينکه هيأت نظارت استان برابر قانون صلاحيت داوطلبان دوازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي را بررسي و نتايج در زمان قانوني مشخص و اعلام شده است، ادامه داد: بر اين اساس از مجموع بررسي‌هاي انجام شده از داوطلبان استان؛ صلاحيت ۱۱۰ نفر تأييد شده و وارد مراحل قانوني ديگري از انتخابات خواهيم شد.

حسين ميرزايي عنوان کرد: از تعداد داوطلبان تأييد صلاحيت شده ۲۶ نفر مربوط به حوزه انتخابيه شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار، ۲۶ نفر مربوط به حوزه انتخابيه شهرستان بروجن، ۳۲ نفر مربوط به حوزه انتخابيه شهرستان‌هاي شهرکرد، فرخشهر، سامان و بن و ۲۶ نفر نيز مربوط به حوزه انتخابيه شهرستان‌هاي لردگان، خانميرزا و فلارد هستند.

وي خاطرنشان کرد: داوطلباني که در اين مرحله صلاحيت آن‌ها توسط هيأت نظارت احراز و يا تأييد نشده برابر قانون مي‌توانند اعتراض کنند و اعتراض آن‌ها از سوي شوراي محترم نگهبان بررسي و اعلام نتيجه مي‌شود.

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري اضافه کرد: انتظار ما اين است کساني که داوطلب قانونگذاري براي کشور شده‌اند، در تمام مراحل انتخابات مُر قانون را رعايت نمايند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html